ANUNCI CONVOCATÒRIA CONCURS PER LA CONCESSIÓ ADMINISTRATIVA PER A L’ÚS PRIVATIU I L’EXPLOTACIÓ DEL SERVEI DE BAR AL CASAL MUNICIPAL DE LA VERITABLE ALIANÇA DE LA VILELLA ALTA

06/11/2019

ANUNCI

AJUNTAMENT DE LA VILELLA ALTA

Havent quedat deserta convocatòria del concurs per la concessió administrativa per a l’ús privatiu i l’explotació del servei de bar al Casal Municipal  de La Veritable Aliança de la Vilella Alta, feta pública mitjançant anunci numero 2019-9016 en el BOPT de data 8 d'octubre de 2019. Per aquest motiu, s’exposa novament al públic el plec de clàusules modificades, per un termini de 5 dies naturals, a comptar del dia de la publicació d’aquest anunci en la web municipal i en el tauler d'edictes de l'ajuntament, per tal que es puguin presentar reclamacions. En el cas que no es presentin reclamacions ni al·legacions, l’aprovació inicial esdevindrà definitiva

Simultàniament es procedeix a la convocatòria de l’esmentat concurs. En el cas que es presentin al·legacions al plec de clàusules, el termini de presentació de proposicions es prorrogarà pel temps necessari per a la seva resolució.

1.- Entitat adjudicatària

a) Organisme:  Ajuntament de la Vilella Alta.

b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria

2.- Objecte del contracte:

a) Concessió administrativa per a l’ús privatiu i l’explotació del servei de bar del Casal Municipal La Veritable Aliança d’aquesta població.

3.- Termini màxim de la concessió: 1 any, prorrogable fins un màxim de 3  anys, amb revisió anual de clàusules.

4.-  Tramitació i procediment d'adjudicació:

a) Tramitació: Urgent

b) Procediment d'adjudicació: Obert, amb diversos criteris de valoració

c) Criteris d’adjudicació: Segons el barem de puntuació i amb la ponderació que s’indica a la clàusula 10 del plec de clàusules administratives particulars.

5.- Tipus de licitació: 50 € mensuals, IVA exclòs, que poden ser millorats a l’alça

6.- Garanties: No s'exigeix cap garantia.

7.- Obtenció de documentació i informació i informació:

a) Entitat: Ajuntament de la Vilella Alta

b) domicili: Plaça de les Eres número 1

c) Localitat i codi postal: La Vilella Alta, 43375

d) Telèfon i fax: 977839375

e ) Correu electrònic: aj.vilellaalta@altanet.org

h) Web: Els documents es poden consultar al web municipal, http://www.vilellaalta.altanet.org/ .

8.- Requisits específics del contractista: Segons s'indica a la clàusula 5 del plec de clàusules administratives particulars

9.- Presentació d'ofertes: El termini de presentació d’ofertes serà de 5 dies naturals a partir de la publicació de l’anunci en la web municipal i en el tauler d'edictes de l'ajuntament. No obstant, si es presenten al·legacions al plec de clàusules administratives, es prorrogarà per un termini de 10 dies naturals a comptar des de la data d’aprovació definitiva del plec.

10. Documentació a presentar: Segons clàusula 9 del Plec de Clàusules administratives i tècniques particulars.

11. Lloc de presentació: Ajuntament de la Vilella Alta, plaça de les Eres, 1, 43375 La Vilella  Alta.

12. Forma de presentació: L'establerta a la clàusula 9 del Plec de Clàusules administratives i tècniques particulars.

13.- Obertura de les ofertes:

a) Lloc: Sala d’actes de l’Ajuntament de la Vilella Alta

b) Domicili: Plaça de les Eres número 1, 43375 la Vilella Alta

c) La data i hora de l'obertura d'ofertes, que es dura a terme seguint el procediment i termini assenyalats  en la clàusula 12 del Plec es publicarà  a la  web municipal, http://www.vilellaalta.altanet.org  i es notificarà directament als licitadors.

La Vilella Alta, 6 de novembre de 2019

L'Alcalde